Általános Szerződési feltételek

Vörös Takarmány Agro Kft.
vorostakarmanywebaruhaz.hu
Általános szerződési feltétel

Hatályos: 2024. február 01. napjától

Az ÁSZF tájékoztató PDF formátumban letölthető verziója

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉS FELTÉTEL

Jelen Általános szerződési feltétel (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza Vörös Takarmány Agro Korlátolt Felelősségű Társaság által üzemeltetett, vorostakarmanywebaruhaz.hu weboldalon elérhető webáruház használatával kapcsolatos feltételeket, tudnivalókat, a honlapon nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő vagy az alábbi telefonszámon: 0670/337-3514 vagy e-mail címen: voros.adam@vorostakarmany.hu megrendelést leadó Megrendelő, Vállalkozás jogait és kötelezettségeit a közöttük létrejött szerződés vonatkozásában.

  1. Általános információk
  2. Vállalkozásról

Vállalkozás neve: Vörös Takarmány Agro Korlátolt Felelősségű Társaság

Nyilvántartó Szerv: Győri Törvényszék

Cégjegyzékszáma: 08-09-025786

Adószáma: 24789592-2-08

Statisztikai számjele: 24789592-4621-113-08.

Székhelye: 9351 Babót, Fő utca 28.

Fióktelep: 9330 Kapuvár, Vasút sor 18.

Postai levelezési címe: 9351 Babót, Fő utca 28.

Telefonszám: 0670/337-3514

E-mail címe: voros.adam@vorostakarmany.hu, info@vorostakarmanywebaruhaz.hu

  1. Online jelenlét

Weboldal: vorostakarmanywebaruhaz.hu

Tárhelyszolgáltató: Mediacenter Hungary Kft.

Tárhelyszolgáltató adószáma: 13922546-2-03

Tárhelyszolgáltató székhelye: 6000 Kecskemét, Erkel Ferenc utca 5.

Tárhelyszolgáltató e-mail címe: mediacenter@mediacenter.hu

Facebook: @Vörös Takarmány Agro Kft.

  1. ÁSZF hatálya

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus úton megkötött adásvételi szerződésre, amely a Vállalkozás és a Megrendelő között jön létre a webáruházon/telefonon/e-mailen keresztül leadott megrendelés útján.

 

  1. Értelmező rendelkezések

Általános szerződési feltétel: az a szerződési feltétel, amelyet az alkalmazója több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatározott és amelyet a felek egyedileg nem tárgyaltak meg.

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Eladó: Vállalkozásunk.

Megrendelő: Ön, aki a webáruházon/telefonon/e-mailen keresztül leadott rendelés alapján létrejött adásvételi szerződés vevője.

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak, azaz a webshopon, fenti telefonszámunkon, e-mail címünkre leadott rendelés alapján köztünk megkötött szerződés.

Adásvételi szerződés: Vállalkozásunk, mint eladó és Ön, mint vevő között termékértékesítés céljából létrejött szerződés, szükség esetén a kiszállításról Vállalkozásunk vagy általa megbízott futárszolgálat gondoskodik.

Termék: Vállalkozásunk által eladásra kínált áru, forgalomképes ingó dolog.

Eladási ár: a termék egy egységére vagy adott mennyiségére vonatkozó ár.

Békéltető testület: tartós alapon létrejött, a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezési eljárás keretében történő rendezésével foglalkozó szervezet, amelyet nyilvántartásba vettek.

Online adásvételi szerződés: olyan adásvételi szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás egy honlapon kínál megvételre valamilyen árut és a fogyasztó az adott honlapon keresztül rendeli meg az árut.

Fogyasztói jogvita: a fogyasztó és a vállalkozás közötti adásvételi szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy, valamint a fogyasztó és a vállalkozás között külön megkötésre kerülő adásvételi szerződés hiányában a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával összefüggő vitás ügy.

  1. Szerződés

Szerződéskötés technikai lépéseiről az ÁSZF III. pontjában talál részletes tájékoztatást.

Ön által a webáruházban/e-mailen/telefonon leadott rendelés és az általunk küldött visszaigazolás alapján köztünk elektronikus úton szerződés jön létre, amely írásbeli szerződésnek minősül, Vállalkozásunk azt iktatja, az utólag – adatkezelési időn belül – hozzáférhető és megtekinthető.

A telefonon leadott rendelés alapján létrejött adásvételi szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt nem iktatjuk, az a későbbiekben nem lesz hozzáférhető (ide nem értve a visszaigazoló e-mailt, számlát).

Önnek a megrendelés elküldését megelőzően bármikor lehetősége van a webáruházban az adatbeviteli hibák javítására: megrendelés folyamata alatt bármikor tudja számlázási, szállítási adatait javítani, a kosár tartalmát tudja módosítani az ÁSZF III.6. pontjaiban rögzítettek szerint.

A megrendelést követően észlelt hibák korrigálása érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Kollégáinkkal az ÁSZF I.1. pontjában meghatározott elérhetőségeink egyikén.

A köztünk létrejött szerződés nyelve magyar. Bárminemű tájékoztatás, ügyintézés, szavatossági/jótállási eljárás nyelve szintén a magyar. A szerződésre a magyar jog az irányadó.

Vállalkozásunk semmilyen magatartási kódexnek nem veti alá magát.

 

 

  1. Webáruház használatának feltételei
  2. Ki jogosult rendelésre, átvételre?

A webáruházban azok a (cselekvőképes) természetes személyek vagy jogi személyek vásárolhatnak, akik a megrendelésük elküldését megelőzően megismert ÁSZF-ben és Adatkezelési tájékoztatóban foglalt feltételeket magukra nézve kötelező erejűnek ismerik el.

Az általunk eladásra kínált termékek értékesítése kizárólag végfelhasználók részére történik, azaz a termékek tovább értékesítési céllal történő megvásárlása nem megengedett. Erre figyelemmel Vállalkozásunk fenntartja magának azt a jogot, hogy a Megrendelő ajánlatát visszautasítsa, ha a megrendelés mennyiségből arra következtethet, hogy a vásárlás tovább értékesítési céllal történik.

A webáruházban lehetősége van regisztrált vásárlóként és regisztráció nélkül, vendégként is vásárolni. A regisztráció előnye, hogy nem kell minden egyes vásárlásnál ismételten megadni a megrendeléshez szükséges adatokat, látja korábbi megrendeléseit, nyomon követheti azokat.

Felhívjuk a figyelmüket, hogy a termékek átvételére kizárólag csak nagykorú személyek jogosultak. Amennyiben a kiszállítást/teljesítést végző futárnak/Kollégánknak kétsége merül fel az átvevő személy nagykorúságát illetően, abban az esetben jogosult kérni tőle fényképes igazolványának bemutatását életkorának hitelt érdemlő igazolása céljából. Ha az átvevő személy életkorát nem tudja igazolni vagy azt nem teszi meg, úgy a futár/Kollégánk a megrendelés átadását megtagadhatja és arról jegyzőkönyvet vesz fel.

  1. Hogyan tud vásárolni az oldalon?

2.1. Regisztráció

A webáruházat jogosult regisztrált felhasználóként és regisztráció nélkül is használni.

Amennyiben több alkalommal szeretne vásárolni a webáruházban úgy a gyorsabb, könnyebb rendelési folyamat érdekében javasoljuk a regisztrációt, amelyet bármikor jogosult módosítani, törölni.

A jobb felső sarokban található Bejelentkezés gombra történő kattintást követően, a Regisztráció gombra történő lépéssel tud regisztrálni az oldalon.

Regisztrációhoz Önnek egy e-mail címet kell megadnia és a webáruház ezt követően küld Ön részére egy e-mailt, amely tartalmazza az e-mail cím alapján képzett automatikus felhasználó nevet, egy automatikus jelszót és egy rövid tájékoztatót.

A regisztrációs adatok bármikor módosíthatóak bejelentkezést követően a Fiókom menüpont alatt, Fiókadatok alponton belül, amely az oldal jobb felső sarkában érhető el.

Amennyiben Ön elfelejti jelszavát, új jelszót kérhet a regisztrált e-mail címével Bejelentkezés menüpont alatt az „Elfelejtettem jelszavamat” hivatkozásra történő kattintással.

A regisztrációt bármikor tudja töröltetni az info@vorostakarmanywebaruhaz.hu e-mail címre küldött kérelmével. Profiljának törlése esetén a megadott adatait töröljük, ugyanakkor a számla adatokat továbbra is kezeljük, megőrizzük a számviteli és adójogszabályok előírásainak megfelelően.

A sikereres regisztrációhoz Önnek meg kell ismernie és el kell fogadnia az ÁSZF-ben és az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat. Az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató a regisztráció feletti linkre történő kattintással érhetőek el, illetve onnan letölthetők, elmenthetők és bármikor kinyomtathatók.

Ha Önnek az ÁSZF-ben vagy az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakkal kapcsolatban kérdése, észrevétele merülne fel, úgy keresse bizalommal Kollégáinkat az ÁSZF I.1. pontjában megjelölt bármely elérhetőség egyikén.

Tájékoztatjuk, hogy a regisztráció során megadott adatok valódiáságáért, helyességéért, pontosságáért Ön felel. A webáruház rendszere kizárólag a kötelezően kitöltendő adatokat ellenőrzi formailag.

A regisztrációt követően bármikor, minden egyes vásárlás alkalmával és azon kívül is megadhatja számlázási adatait, szállítási címét/címeit, telefonszámait, amelyeket bármikor módosíthat a Fiókom menüpont alatt, Fiókadatok vagy Címek alpontokon belül.

2.2. Vásárlás korábban regisztrált felhasználó esetén

Amennyiben Ön regisztrált vásárlónk, úgy az e-mail címének vagy felhasználónevének és jelszavának megadásával be tud lépni a fiókjába.

2.3. Vásárlás regisztráció nélkül

Webáruházunkon vásárolhat vendégként, regisztráció nélkül is.

A vásárláshoz szükséges adatokról az ÁSZF III.3. pontjában tájékozódhat.

  1. Milyen eszközről, böngészőről tudja használni a webáruházat?

A weboldal megnyitásához, megtekintéséhez általános használatban lévő, bármely internetezésre szolgáló böngészőprogram elegendő. Sajnos rajtunk kívül álló okból előfordulhat, hogy egyes böngészők az általánostól eltérő beállításokat alkalmaznak, így az ebből eredő károkért nem vállalunk felelősséget.

Ha a weboldal megtekintésével, használatával kapcsolatban problémája merül fel, úgy vegye fel velünk a kapcsolatot az ÁSZF I.1. pontjában meghatározott elérhetőségeink egyikén.

  1. Hova szállítunk ki? Van-e minimum rendelési érték? Van kiszállítási díj?

Kiszállítási terület

Megrendelési minimum

Magyarország egész területén

nincs

 

Magyarország területén kívül történő szállítás lehetőségéről az ÁSZF I.1. pontjában meghatározott elérhetőségeink egyikén érdeklődjön.

A kiszállítás díja az ÁSZF III.10. pontjában meghatározottak szerint alakul, annak mértéke függ a megrendelés össztömegétől. Meghatározott településekre a kiszállítás ingyenes.

 

 

III. Vásárlás a webshopon

  1. Termékek

1.1. Elérhető termékek

A Vállalkozásunk által kínált termékek megvásárlására a vorostakarmanywebaruhaz.hu weboldalon keresztül is sor kerülhet. A honlap megnyitását követően megjelenik az oldal kínálati felülete, itt találja meg mindazon termékeket, amelyeket Vállalkozásunk megvásárlásra kínál fel.

A honlapon Ön szabadon böngészhet, az egyes termékek mind az adott termékre történő kereséssel, mind pedig az adott termékkategóriára történő kattintással is megtalálhatóak. A keresési lehetőség az oldal tetején található „Nagyító” szimbólumra, a termékkategóriák pedig szintén az oldal felső részében található Termékek (Haszonállat/ Madáreleség/ Hobbiállat eledel/ Felszerelések/ Növénytermesztés/ Rágcsálóirtók/ Egyéb termékek) kattintva érhetőek el.

1.2. Terméktájékoztatás

A termékek fényképpel és a jogszabályokban meghatározott kötelező tájékoztató adatokkal szerepelnek a webáruházban. A terméktájékoztatás az egyes termékeknél a „További információk” alatt érhető el.

Termékfotó

A fotók kizárólag illusztrációs célt szolgálnak, eltérhetnek az aktuálisan elérhető termékek csomagolásától.

A termékek jellemzői

A termékek csomagolása tartalmaz minden olyan információt, amelyek az adott termék jellemzőire, összetételére, felhasználására vonatkoznak. A tájékoztatást a fogyasztó köteles elolvasni és megismerni.

Kérjük Önöket, hogy a termékek csomagolásán található tájékoztatásokat figyelmesen olvassák el, a termékek gyártási, csomagolási körülményeiről részletes tájékoztatással nem tudunk szolgálni.

A termékek származási országa feltüntetésre kerül az adott terméknél.

 

Termékek fogyasztói ára, egységára

A termékek ára az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is tartalmazza. Az árak magyar forintban (Ft) értendőek.

Vállalkozásunk a megrendeléskor feltüntetett fogyasztói áron értékesíti Ön részére termékeit, vagyis az ár esetleges módosulása a megrendelést követően nem hat ki a megrendelt termék árára, kivéve, ha a megrendelés folyamatában később a mennyiséget megváltoztatta, mely esetben ez számít megrendelésnek és a módosítás időpontjában érvényes árat kell megfizetnie.

A lemérendő termékek esetén a megrendelt mennyiség és az egységár alapján számított árak irányárak, ezért a Kosárban, valamint a visszaigazoló e-mail üzenetben szereplő árak a ténylegesen fizetendő áraktól eltérhetnek. Lemérendő termékek esetén a webáruházban számított ár csak a megadott mennyiségre vonatkozik, a fizetés azonban a tényleges tömeg alapján történik.

Zsákos kiszerelésű, előre kimért termékek esetén a Kiszerelés kiválasztása után kerül feltüntetésre az ár.

Az ár változtatás jogát fenntartjuk, a módosított árak a honlapra történő felkerüléssel hatályosak, nem érintik a már leadott, de még nem teljesített megrendeléseket.

Nem vállalunk fellelőséget a tőlünk elvárható gondosság és/vagy a webáruház rendszerének hibájából eredő, mindenki számára nyilvánvalóan felismerhető módon tévesen feltüntetett irreális (közismerthez képest jelentősen eltérő) árért. Ilyen esetben nem vagyunk kötelesek a webáruházban feltüntettet áron szolgáltatni a megrendelt terméket, ugyanakkor a hiba észlelését követően felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk Önt a hibás ár feltüntetéséről, felajánljuk a rendelés módosítását, törlését vagy a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét.

A feltüntetett ár nem tartalmazza az esetleges kiszállítási díjat, amelyről az ÁSZF III.10. pontjában részletes tájékoztatást talál.

Megrendelni kívánt termékek mennyisége

A megrendelni kívánt termékek darabszámát a „Kosárba teszem” gomb mellett elérhető +/- jellel tudja módosítani, az alapbeállítás 1 (egy) db terméket jelent, tehát ha a „Kosárba teszem” gombra kattint, akkor az adott termékből 1 (egy) darab kerül a virtuális bevásárlókosarába. A termék mennyiséget a kosárban is tudja módosítani, ugyanezen módon.

Zsákos kiszerelésű termék esetében először a tömeget kell kiválasztani a lenyíló fül segítségével (1/5/20kg), ezt követően még meghatározható a mennyiség (db) is.

1.3. Vásárlást elősegítő funkciók

Az oldalon, az egyes termék lapjának megnyitásakor, a termék képe mellett, eladási ára alatt lehetősége van azt közösségi oldalán (Facebook, Twitter, Pinterest, Linkedln) megosztani vagy, akár ajánlást küldeni bármely ismerősének e-mail útján (boríték).

  1. Vásárlás (megrendelés) folyamata

A kiválasztott, megvásárolni kívánt terméket a mennyiség megadását követően a „Kosárba teszem” gombra történő kattintással tudja a virtuális (bevásárló) kosarába helyezni. A termékek kosárba történő helyezése nem jelenti a termékek megrendelését, nem teremt vásárlási kötelezettséget Ön számára, kizárólag akkor jön közöttünk létre adásvételi szerződés, ha a megrendelését a megrendelési folyamat végén véglegesíti és mi megküldjük Ön részére határidőben a visszaigazolást. A termék kosárba helyezése a termék lefoglalását sem jelenti, előfordulhat, hogy onnan kikerül, ha egy másik vásárló korábban küldi el megrendelését részünkre.

A Kosár tartalmát bármikor jogosult megtekinteni, a Kosárba helyezett egyes/összes termékeket is törölheti, a megadott mennyiségen módosíthat (az adott termék mennyisége mellett található +/- jel). A Kosár megtekintését követően „Vásárlás folytatása” gombbal visszaléphet a vásárlási felületbe vagy az oldal jobb oldalán található, „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintással befejezheti a vásárlását.

  1. Teljesítéshez szükséges adatok megadása

A vásárlás befejezésekor, a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintással Ön az alábbiak szerint tudja részünkre továbbítani rendelését:

  • Ha Ön visszatérő vásárlónk, rendelkezik regisztrációval és még nem lépett be fiókjába, úgy beléphet (kosarának tartalma változatlan formában megmarad),
  • Ha Ön még nem regisztrált vásárlónk, de szeretne, úgy II.2.1. pontban meghatározottak szerint tud regisztrálni a „Regisztráció” gombra történő kattintással (kosarának tartalma változatlan formában megmarad),
  • Ha Ön nem regisztrált vásárlónk és nem is szeretne az lenni, úgy vendégként, regisztráció nélkül tud vásárolni a szükséges személyes adatok megadását követően.

A megrendelés teljesítéséhez alábbi adatokra van szükségünk (regisztrált vásárlóink esetén a regisztráció során megadott adatok automatikusan feltüntetésre kerülnek):

– számlázási adatok: vezetéknév, keresztnév, cégnév (nem kötelező), ország, irányítószám, település, utca, házszám, megye, cég esetén adószám;

– telefonszám;

– e-mail cím;

– eltérő szállítási adatok esetén: vezetéknév, keresztnév, cégnév (nem kötelező), ország, irányítószám, település, utca, házszám, megye;

– rendelési jegyzet (nem kötelező).

Kérjük Önt, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol a kiszállítás napján Ön vagy Ön által megrendelés átvételére megbízott nagykorú személy elérhető!

A fenti adatok megadását követően van lehetőség a fizetési mód meghatározására az oldal jobb oldalán található rendelés tartalma alatt.

  1. Fizetési mód kiválasztása

Vállalkozásunknál az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Utánvét,
  • Banki utalás (előre utalás).

A fizetési módokról részletesebb tájékoztatást az ÁSZF III.11. pontjában talál.

A fizetési mód kiválasztásával egyidejűleg (előtte/utána) van lehetőség a szállítási mód meghatározására.

  1. Szállítási mód kiválasztása
  • Ingyenes szállítás Kapuvár 20 km-es körzetében
  • Országos szállítás futárszolgálattal

A szállítási módokról részletesebb tájékoztatást az ÁSZF III.10. pontjában talál.

A fizetési mód és a szállítás mód kiválasztását követően, a megrendelés elküldése előtt még lehetősége lesz adatait ellenőrizni.

  1. Adatok ellenőrzése

A megrendelés véglegesítése, elküldése előtt átnézheti megadott adatait, azokon még tud módosítani. A „Kosár” tartalmát is tudja még ebben a stádiumban módosítani.

Kérjük, ügyeljen a megadott adatok pontosságára!

Az oldal bal oldalán (alul) található „Rendelési jegyzetek” rovatban egyéb fontos információkat is tud velünk közölni, pl. kiszállítást segítő adatok.

  1. Megrendelés elküldése

Ha befejezte vásárlását, az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató megismerését és jelölőnégyzetben történő kattintással történő elfogadást követően a „Megrendelés elküldése” gombbal tudja megrendelését elküldeni részünkre.

Fontos, hogy a megrendelésének elküldése fizetési kötelezettséggel jár! A megrendelés elküldése ajánlati kötöttséget teremt az Ön részéről, ugyanakkor az adásvételi szerződés csak az ÁSZF III.8. pontban rögzített feltétel teljesülése esetén jön közöttünk létre.

Amennyiben megrendelésével kapcsolatban kérdésünk merülne fel, Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Abban az esetben, ha az Ön által kiválasztott termék elfogyna, haladéktalanul értesítjük!

  1. Megrendelés visszaigazolása

A megrendelését a megrendelés megérkezését követően haladéktalanul visszaigazoljuk. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg a megrendelést követő 48 órán belül Önhöz, úgy mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő hozzánk, illetve Önhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Közöttünk akkor jön létre a megrendelt termékekre vonatkozó adásvételi szerződés, amikor Önhöz megérkezett a megrendelést visszaigazoló e-mail.

  1. Megrendelés módosítása

Ön jogosult megrendelését, a korábbi rendelési számra történő hivatkozással módosítani az ÁSZF I.1. pontjában megadott elérhetőségeink egyikén az alábbiak szerint:

– amennyiben rendelését hétköznap adta le, így ugyanezen a napon 17 óráig bezárólag,

– amennyiben a rendelését hétköznap 17 óra után, vagy hétvégén, munkaszüneti napon adta le, úgy a következő munkanap 17 óráig bezárólag.

A módosítás csak akkor sikeres, ha Kollégánk vissza tudta igazolni kérését, amennyiben a módosítás iránti kérelme bizonyos okokból nem volt teljesíthető, úgy jogosult az ÁSZF IV. pontjában meghatározottak szerint elállni a szerződéstől.

  1. A megrendelés kézbesítése

10.1. Házhozszállítás Kapuvár 20 km-es körzetében

Kapuvár 20 km-es körzetében ingyenes házhozszállítás minden kedden túrajárattal.

Az alábbi településekre történő szállítás esetén vehetik igénybe a szolgáltatást: Acsalag, Agyagosszergény, Babót, Beled, Bogyoszló, Cirák, Csapod, Csorna, Dénesfa, Farád, Fertőd, Fertőendréd, Fertőszentmiklós, Fertőszéplak, Gyóró, Himod, Hövej, Jobaháza, Kapuvár, Kisfalud, Magyarkeresztúr, Mihályi, Osli, Öntésmajor, Páli, Petőháza, Potyond, Pusztacsalád, Rábatamási, Sarród, Sopronnémeti, Szárföld, Szil, Szilsárkány, Vadosfa, Veszkény, Vica, Vitnyéd, Zsebeháza

A keddi túrajárattal kiszállításra kerülő megrendeléseket hétfőn 17 óráig kell leadni, a későbbi időpontban leadott rendelések csak a következő hét keddjén kerülnek kiszállításra.

10.2. Országos kiszállítás futárszolgálattal

A megrendelések kiszállítását az ország egész területén tudjuk vállalni, teljesíteni. A kiszállításhoz harmadik személy közreműködését vesszük igénybe. A kiszállítás munkanapokon történik, munkaidőben, 8 és 17 óra között.

A termékek kiszállításáról a futárszolgálat sms-ben értesíti Önt a csomagazonosító szám és a futárszolgálat megjelölésével.

A futárszolgálatok munkatársai a csomagot az első zárt ajtóig szállítják Önnek (társasház esetén ez a lépcsőház bejárati ajtaja).

Amennyiben a kézbesítés idejére vonatkozó további megjegyzést, pontosítást szeretne kérni, úgy a megrendelés elküldése előtt azt a „Rendelési jegyzetek” rovatban megteheti.

A kézbesítés hétköznapon, 8 és 17 óra között történik, kérjük ezen információk ismeretében jelölje meg a szállítási címet, amely eltérhet a számlázási címtől.

A kiszállítás várható határideje függ a megrendelés időpontjától, a fizetési módtól, a megrendelt termékek számától, mennyiségétől, illetve azok raktárkészletétől. A megrendelés feldolgozása a III.10.4. pontban meghatározottak szerint megtörténik.

Amennyiben a termékeket házhozszállítással rendelte meg úgy az alább részletesen megjelölt futárszolgálat(ok) útján fogjuk eljuttatni Önnek. A futárszolgálatról a megrendelést visszaigazoló e-mailben külön is tájékoztatjuk

Csomagpont Egyszemélyes Kft.

Telefonszám: +36 30 8 777 627

E-mail cím: info@profifutar.hu

A szállítási díj minden esetben a megrendelés össztömegétől függ.

Súly

Szállítási költség

0-4,9 kg

2.200.-Ft

5-9,9 kg

2.800.-Ft

10-29,9kg

3.500.-Ft

30-39,9 kg

4.000.-Ft

40-59,9 kg

7.000.-Ft

60-89,9 kg

10.500.-Ft

90 – 119,9 kg

14.000.-Ft

120-1200 kg

29.900.-Ft

Raklapos szállítás

Nagyobb mennyisségben történő rendelés esetén lehetőség van raklapos szállításra is, maximum 1000 kg össztömegig. A szállítás díja a fenti táblázatban foglaltak szerint 17.000.-Ft. Raklapos szállításra kizárólag előre utalással történő fizetés esetén van lehetőség (vételár + kiszállítási díj). A szállítási határidő ez esetben a számla ellenértékének megfizetését követő 2 nap.

10.3. Szállítási határidő (Kapuvár 20 km-es körzetében)

A keddi túrajárattal kiszállításra kerülő megrendeléseket hétfőn 17 óráig kell leadni ahhoz, hogy a keddi túrajárattal a kiszállítás megvalósítható legyen, a későbbi időpontban leadott rendelések csak a következő hét keddjén kerülnek kiszállításra. Amennyiben a megrendelt termékeket eltérő időben szeretni átvenni, úgy kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az ÁSZF I.1. pontjában meghatározott elérhetőségeink egyikén.

10.4. Szállítási határidő (országos kiszállítás esetén)

Amennyiben rendelését hétköznap 12 óráig adta le, úgy még azon a munkanapon megkezdődik a rendelés feldolgozása. Amennyiben a rendelését hétköznap 12 óra után, hétvégén vagy munkaszüneti napon adta le, úgy a következő munkanapon kezdődik meg a megrendelés feldolgozása. A termékek szállításának határideje: 2-5 munkanap, amennyiben a termékek kiszállítása ezen határidőben nem biztosítható, úgy Kollégaink felveszik Önnel a kapcsolatot megadott elérhetőségei egyikén.

Amennyiben a megrendelt termékek vételárát, a kiszállítási díjat átutalás útján kívánja megfizetni, úgy a csomag feladásáról a megrendelés összegének Vállalkozásunk bankszámláján történő jóváírását követően gondoskodunk.

10.5. Szállítási határidő készlethiány esetén

Amennyiben a rendelt termékek közül valamely termék vonatkozásában készlethiány áll fenn, úgy felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségein és tájékoztatjuk a termék beszerzésének, illetve kiszállításának várható idejéről.

Természetesen készlethiány esetén lehetőséget biztosítunk a rendelés módosítására, törlésére, részletekben történő teljesítésre is. Fontos, hogy amennyiben a megrendelés több részletben történő szállítását kéri, úgy a kiszállítás díja módosulhat, amelyről szintén írásban tájékoztatni fogjuk, hogy Ön a számára legkedvezőbb döntést tudja meghozni.

A rendelés törlése, módosítása esetén az előre kifizetett (átutalás) ellenértéket döntésének közlését követően, legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszautaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámra. A visszautalással kapcsolatban Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a webáruházon található információk pontosak készletinformációk aktuálisak legyenek. Azonban a szerződés létrejöttének pillanatában általunk előre nem látható okokból is lehetetlenné válhat a megrendelés teljesítése.

10.6. Vállalkozásunk késedelme

Amennyiben a megrendeléseket a fenti határidőben nem tudjuk teljesíteni, úgy arról Önt a megadott elérhetőségei egyikén értesítjük és lehetőséget biztosítunk arra, hogy megrendelését törölje. Ha továbbra is fenntartja megrendelését és póthatáridőt tűz számunkra, úgy a megadott határidőben gondoskodunk a megrendelés teljesítéséről.

A rendelés törlése, módosítása esetén az előre kifizetett (átutalás) ellenértéket döntésének közlését követően, legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszautaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámra. A visszautalással kapcsolatban Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

 

  1. Fizetési módok

11.1. Előre utalás

Átutalással a következő bankszámlára:

Bank: OTP Bank

Számlaszám: 11737090-21453506-00000000

Kedvezményezett: Vörös Takarmány Agro Kft.

Közlemény: a rendelés száma és a megrendelő személy teljes neve.

Figyelem! Előre utalásnál a rendelés teljesítésének ideje a megrendelési összeg bankszámlán történő jóváírási folyamat miatt megnövekszik. Fontos, hogy a megrendelési összeget legkésőbb a rendelés elküldésétől számított 1 (egy) banki napon szíveskedjék elutalni.

Raklapos szállításra kizárólag előre utalással van lehetőség.

11.2. Utánvét

Kapuvári 20km-es körzetében történő kiszállítás esetén Ön a vásárolt termékek ellenértékét a házhoz szállítást bonyolító kollégánknál az áru átvételekor készpénzben tudja kifizetni. A fizetési módot a megrendelés véglegesítése előtt kell kiválasztani.

Országos szállítás esetén a futárnál készpénzzel, illetve bankkártyával tud fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség).

  1. Számla

Vállalkozásunk minden esetben a rendelésekről elektronikus számlát állít ki a szamlazz.hu online számlázó program segítségével. Az elektronikus számla a rendelés teljesítése után a vásárláshoz szükséges megadott e-mail címre kiküldött e-mailből tölthető le. A számlázóprogram az egyes elektronikus számlákat .pdf formátumban állítja ki.

Vállalkozásunk a számlák kiállítása során a számla kötelező adattartalmának rögzítése érdekében (pl. név, számlázási cím, adószám/adóazonosító jel) személyes adatokat továbbít a KBOSS.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság részére. Az adattovábbításról részletesebb tájékoztatást az Adatkezelési tájékoztatónkban talál.

  1. Átadás- átvétel

Az átvevő személy az átvételkor köteles meggyőződni arról, hogy az általa vagy az őt megbízó megrendelő által kért valamennyi termék a megrendelés szerinti mennyiségben és – megtekintés alapján – megfelelő minőségben került-e átadásra.

Ha a megrendeléssel – akár részben – kifogása merülne fel, úgy jogosult visszautasítani a rendelés, vagy egyes termékek átvételét, amelyről Kollégánk/ futárszolgálat munkatársa jegyzőkönyvet vesznek fel.  A visszautasított árucikkek vételára természetesen nem kerül felszámításra.

A futárszolgálatnál kizárólag a teljes rendelés, csomag átvételét tudja megtagadni, amennyiben a rendelés átvételét részben kívánná csak megtagadni, úgy kérjük, hogy az V. pontban részletesen kifejtett eljárást (elállás) kövesse!

Amennyiben a termékről csupán az átadást követően derül ki, hogy az már az átadás-átvétel időpontjában hibás volt (azaz a hiba oka már akkor is fennállt), Önt ebben az esetben megilleti egyrészt a VII. pontban meghatározott szavatossági igény előterjesztésének joga, valamint a reklamáció joga, amelyről a VIII. pontban tájékozódhat.

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy amennyiben a csomag átvételét megtagadja, vagy azt nem veszi, úgy az nem minősül az V.2. pont szerinti elállásnak, így a Megrendelő szerződésszegést követ el, amellyel a Vállalkozásunknak kárt okoz, ilyen esetben a Megrendelő köteles megtéríteni kártérítés jogcímén a kiszállítással és a visszaszállítással kapcsolatban felmerülő költséget. Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy abban az esetben, ha a vételárat és a szállítási költséget előre elutalta a Vállalkozás részére, úgy a Vállalkozás a kár összegével csökkentett összeget köteles visszatéríteni a Megrendelő részére. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Vállalkozásunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

  1. Tulajdonjog fenntartása

A termék mindaddig a Vállalkozásunk tulajdonában marad, amíg a vételár kifizetése hiánytalanul meg nem történik.

 

 

  1. Megrendelés telefonon, e-mail útján

Megrendelését az alábbi telefonszámon: 0670/337-3514 vagy e-mail címen: voros.adam@vorostakarmany.hu is le tudja adni. A telefonon/e-mailen leadott megrendelések feldolgozására, teljesítésére, szállítására, az alkalmazott fizetési módokra, a megrendelés kézbesítésére az ÁSZF III. fejezetét kell alkalmazni ezen fejezetben található esetleges eltérő rendelkezésekkel.

A telefonos, illetve e-mailes kapcsolatfelvétel esetén Kollégáinknak a megrendelés rögzítéséhez az alábbi adatokra van szüksége:

– számlázási adatok: vezetéknév, keresztnév, cégnév (nem kötelező), ország, irányítószám, település, utca, házszám, megye, cég esetén adószám;

– telefonszám;

– e-mail cím;

– eltérő szállítási adatok esetén: vezetéknév, keresztnév, cégnév (nem kötelező), ország, irányítószám, település, utca, házszám, megye;

– rendelési jegyzet (nem kötelező).

A telefonon vagy e-mailen leadott rendelés a Megrendelő igénybejelentésének (ajánlatának) minősül. A megrendelését a megrendelés megérkezését követően haladéktalanul visszaigazoljuk. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg a megrendelést követő 48 órán belül Önhöz, úgy mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő hozzánk, illetve Önhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Közöttünk akkor jön létre a megrendelt termékekre vonatkozó adásvételi szerződés, amikor Önhöz megérkezett a rendelést visszaigazoló e-mail/üzenet.

A telefonon leadott rendelés alapján létrejött adásvételi szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt nem iktatjuk, az a későbbiekben nem lesz hozzáférhető (ide nem értve a visszaigazoló e-mailt/üzenetet, számlát).

 

 

  1. Elállás

Önt az alábbiak szerint indokolás nélküli elállási jog illeti meg:

  1. Megrendelés és a kiszállítás közötti időszakban

Ön jogosult indokolás nélkül törölni megrendelését a rendelési számra, megrendelő nevére és megadott adataira történő hivatkozással ÁSZF I.1. pontjában megadott elérhetőségeink egyikén

– amennyiben rendelését hétköznap 17 óráig adta le, így ugyanezen a napon 17 óráig bezárólag,

– amennyiben a rendelését hétköznap 17 óra után, vagy hétvégén, munkaszüneti napon adta le, úgy a következő munkanap 17 óráig bezárólag.

A törlés csak akkor sikeres, ha Kollégánk vissza tudta igazolni kérését, amennyiben a törlés iránti kérelme bizonyos okokból nem volt teljesíthető, úgy jogosult a következő pontokban meghatározottak szerint elállni a szerződéstől.

  1. Rendelés indokolás nélküli visszautasítása a kiszállításkor

(Az e pontban foglaltakat kizárólag fogyasztók esetén kell alkalmazni.)

Ön jogosult a megrendelt csomag átvételét indokolás nélkül megtagadni. A kiszállítást végző futár a termék(ek) átvételének megtagadásáról jegyzőkönyvet vesz fel. A futárnál kizárólag a teljes csomag átvétele tagadható meg, amennyiben a rendelés átvételét részben kívánná csak megtagadni, úgy kérjük, hogy a V.3. pontban részletesen kifejtett eljárást (elállás) kövesse! A visszautasított árucikkek vételára természetesen nem kerül felszámításra, ugyanakkor a visszaszállítással felmerülő költségek (rendelési összegtől függetlenül) felszámításra kerülnek.

  1. „14 napos” elállási jog jogszabály alapján

(Az e pontban foglaltakat kizárólag fogyasztók esetén kell alkalmazni.)

4.1. Határidő

Ön a

  • a terméknek,
  • több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak

Ön vagy Ön által megjelölt átvevő általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a köztünk létrejött szerződéstől.

Az elállás joga Önt a megrendelés és a kiszállítás közötti időtartam alatt is megilleti.

4.2. Elállási jog gyakorlásának módja

Ezen elállási jogát az erre rendszeresített, jogszabály mellékletét is képező formanyomtatványon – XI. pont – vagy elállásra irányuló egyértelmű nyilatkozatával is tudja gyakorolni.

Elállási nyilatkozatát kérjük, hogy az alábbi elérhetőségeink egyikére küldje meg részünkre:

E-mail: voros.adam@vorostakarmany.hu

Postacím: Vörös Takarmány Agro Korlátolt Felelősségű Társaság 9351 Babót, Fő utca 28.

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a fent megjelölt módok valamelyikén részünkre. Az elállási nyilatkozatának kézhezvételét kötelesek vagyunk a kézhezvételét követő 3 (három) munkanapon belül e-mail útján visszaigazolni.

4.3. Elállási jog alóli kivételek

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdésében meghatározott esetekben nem gyakorolhatja elállási jogát.

A termékkínálatunkat figyelembe véve például nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:

– romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében: pl. zöldég, gyümölcs kínálatunk, tejtermékek;

–  olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza: pl. itatók, fekhelyek;

– olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel: pl. magok.

4.4. Visszatérítés

Amennyiben Ön eláll a köztünk létrejött a szerződéstől, úgy haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatérítjük a termék(ek) vételárat és a kiszállítással felmerülő költségeit. Tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott a megrendelésekor, úgy nem vagyunk kötelesek visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, Önt a visszatérítési mód változtatásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy mindaddig, amíg a termék(ek)et nem kaptuk meg, vagy annak feladását részünkre hitelt érdemlő módon (pl. postai, futárszolgálati igazolás a csomag felvételéről) nem igazolta, addig jogosultak vagyunk a visszatérítést visszatartani. A fenti kettő időpont közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illet meg minket a visszatartás joga abban az esetben, ha a terméket fióktelepünkön leadta.

4.5. Visszaküldés

A terméket elállása esetén köteles indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállás közlésének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni részünkre a 9330 Kapuvár, Vasút sor 18. szám alatti fióktelepünkre, vagy üzletünkben személyesen, nyitvatartási időben átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi részünkre a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli, Vállalkozásunk annak megtérítését nem vállalja!

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az értékcsökkenéssel arányos összeget Vállalkozásunk az V.4.4. pontban rögzített visszatérítés szerinti összegbe beszámítja, azaz ez értékcsökkenéssel arányos összeggel csökkentve kerül visszafizetésre a vételár és a költség.

Az értékcsökkenés nagysága az elállással érintett termék jellege, vételára, valamint a használatból eredő kopás/elhasználódás mértéke alapján kerül megállapításra.

 

 

  1. Vállalkozás elállása

Vállalkozásunk jogosult egyoldalúan elállni a szerződéstől az alábbi esetekben:  

  • a kiszállítás ellenállhatatlan külső okból eredően akadályozott vagy ellehetetlenült– pl.: az útviszonyok állapota, időjárási szélsőség;
  • Vállalkozásunknál 3 (három) munkanapot meghaladó technikai akadály lép fel, ideértve mind a szerződés teljesítését lebonyolító szoftverek és számítástechnikai rendszerek, mind a termékek számlázását, csomagok összekészítését, szállítását lebonyolító eszközök hibáit;
  • a megrendelt termék tekintetében termékhiány áll be.

Elállást tartalmazó írásbeli jognyilatkozatunkat az Ön által megadott e-mail címre küldjük meg haladéktalanul.

Elállásunk esetén az előre kifizetett (átutalás) ellenértéket legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszautaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámra. A visszautalással kapcsolatban Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

 

 

VII. Szavatosság és jótállás

  1. Kellékszavatosság

Ön Vállalkozásunk hibás teljesítése esetén a velünk szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vállalkozásunk számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozásunk költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Amennyiben szavatossági probléma miatt jogszerűen eláll a szerződéstől, úgy a termék árát, a kiszállítással és visszaküldéssel kapcsolatos költségét vállalja megtéríteni a Vállalkozásunk.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra Vállalkozásunk adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Amennyiben Ön fogyasztónak minősül, úgy a szerződés teljesítésétől számított kettő éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Amennyiben Ön nem minősül fogyasztónak, abban az esetben a kellékszavatossági jogait a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési időn belül gyakorolhatja.  Használt dolog esetén ez a határidő (fogyasztó és nem fogyasztó esetében is egyaránt) egy év.

Ön kellékszavatossági jogait vállalkozásunkkal szemben érvényesítheti, írásban (ÁSZF I.1. pontban megadott e-mail cím vagy postai levelezési cím útján).

Amennyiben Ön fogyasztónak minősül a teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket tőlünk vásárolta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után (esetleges jótállás esetét ide nem értve) azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön fogyasztónak minősül, úgy jogszabályi kötelezettségünk folytán törekednünk kell arra, hogy a kijavítást vagy a kicserélést legfeljebb 15 (tizenöt) napon belül elvégezzük. Amennyiben a határidőt nem tudnánk tartani, úgy kötelesek vagyunk Önt ezen tényről írásban tájékoztatni a kijavítás, csere várható időtartamáról.

 

Nem beszélhetünk hibás teljesítésről, ha a hiba oka a termék Ön részére történő átadását követően keletkezett, így például:

  • rendeltetésellenes használat, a használati útmutató figyelmen kívül hagyása,
  • rongálás, helytelen tárolás, kezelés,
  • elemi kár, természeti csapás következményeként.
  1. Termékszavatosság (Kizárólag fogyasztót megillető jog)

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az VII.1. vagy VII.3. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényét is érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

 

 

  1. Jótállás

Társaságunk nem értékesít olyan terméket vorostakarmanywebaruhaz.hu weboldalon, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0300151.kor) hatálya alá tartozna.

 

 

VIII. Panaszkezelés, jogérvényesítés

  1. A termékekkel és a kiszállítással kapcsolatos panaszait, kifogásait az alábbiak szerint tudja közölni Vállalkozásunkkal:
  2. Szóban az üzletben

Vállalkozásunk a szóbeli panaszát a lehetőségeihez képest igyekszik azonnal orvosolni. Ha arra nincs lehetőség, Kollégánk a panaszával nem ért egyet vagy Ön a panasz orvoslását nem tartja megfelelőnek, akkor munkatársunk a panaszról és álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyv egy példányát átadja Önnek.

  1. Szóban telefonon

Vállalkozásunk az ÁSZF I.1. pontjában megadott elérhetőségen is felveszi panaszait. A telefonbeszélgetésről jegyzőkönyvet készít és azt legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi Ön részére.

  1. Írásban: postai úton, e-mail útján, messengeren, facebookon előterjesztett panasz

Vállalkozásunk az írásban érkezett panaszt legkésőbb annak beérkezését követő 30 (harminc) napon belül írásban megválaszolja, ugyanolyan módon, ahogy a panasz érkezett.

A panaszt, panaszról készült jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát Vállalkozásunk három évig köteles megőrizni.

Amennyiben Vállalkozásunk panaszát elutasítja, úgy azt írásban megindokolja és tájékoztatja Önt arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét, valamint azt, hogy Vállalkozásunk igénybe veszi-e a fogyasztói jogvita rendezése érdekében a békéltető testületi eljárását.

  1. Amennyiben Ön fogyasztó és az álláspontja szerint a panasza nem megfelelően került elbírálásra, úgy a jogvita rendezésére a panaszát az alábbi hatóságoknak küldheti meg:
  2. Panaszát megküldheti az Európai Unió online vitarendezési platform (ODR platform) részére.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek akár egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára.

  1. Panaszával lehetősége van békéltető testülethez fordulni.

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A testület eljárása az Ön kérelmére indul, amelyet a testület elnökéhez kell benyújtania. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

Illetékesség

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.

A Békéltető testületek elérhetőségei: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

1) A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Baranya Vármegyei Békéltető testület

Illetékességi területe: Baranya, Somogy és Tolna Vármegye

7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.,

telefon: +36-72/507-154

Hivatali kapu KRID: 667360112, rövid neve: PBKIKBT   

e-mail: info@baranyabekeltetes.hu

web: www.baranyabekeltetes.hu

2) A Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Illetékességi területe: Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves, Nógrád Vármegye

Székhely: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Postacím: 3501 Miskolc, Pf. 376.

Telefonszám: (46) 501-090/105. mellék (új ügyek)  (46) 501-871 (folyamatban lévő ügyek)
E-mail: bekeltetes@bokik.hu

3) Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület

Illetékességi területe: Budapest

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím:   bekelteto.testulet@bkik.hu

Telefon: +36 (1) 488 21 31

4) Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi területe: Csongrád- Csanád, Bács-Kiskun Vármegyére és Békés Vármegye

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán

Telefon: +36-62/554-250/118

Ügyfélfogadás: Hétfő és Szerda: 9.00-11.00 között

E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu

Üdvözöljük!

5) Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi területe: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Lencsés Hajnalka békéltető testületi ügyintéző, ügyfélkapcsolati koordinátor

Telefon: 06-22/510-310

E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Honlap: https://www.bekeltetesfejer.hu/

6) Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Illetékességi területe: Győr-Moson-Sopron, Vas, Zala Vármegye

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: 06-96-520-217

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Weboldal: https://gymsmkik.hu/bekelteto

7) Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi területe: Jász-Nagykon Szolnok, Szabolcs-Szatmár- Bereg, Hajdú-Bihar Vármegye

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

 Tel: 52-500-710, 52-500-745

Fax: 52-500-720

Ügyintéző: Nemes Brigitta

E-mail: Nemes.Brigitta@hbkik.hu bekelteto@hbkik.hu

8) A Pest Vármegyei Békéltető Testület székhelye:

Illetékességi Területe: Pest Vármegye
1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-792-7881
Honlap: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php

vagy www.pestmegyeibekelteto.hu

A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.

Vállalkozásunk székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: 06-96-520-217

Elnök: Dr. Bagoly Beáta elnök

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Weboldal: https://gymsmkik.hu/bekelteto

 

Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

Vállalkozásunkat a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a testület értesítésének kézbesítésétől számított nyolc napon belül írásban nyilatkozni a fogyasztó igényének jogossága és az ügy körülményei vonatkozásában, köteles tényállítását előadni, valamint az azt alátámasztó bizonyítékokat csatolni. Vállalkozásunk köteles továbbá a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását (eseti alávetés) vagy ennek kizárására vonatkozó nyilatkozatát illetően válasziratát megküldeni a békéltető testület számára.

Vállalkozásunk köteles biztosítani egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét a meghallgatáson kivéve, ha Vállalkozásunk székhelye/telephelye/fióktelepe nem az illetékes Békéltető Testületet működtető kamera szerinti megyében van bejegyezve.

 

A Vállalkozó nyilatkozik, miszerint békéltető testületnél általános alávetési nyilatkozatot nem tett.

  1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

A fogyasztó bármilyen fogyasztóvédelmi probléma esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság a panasz elbírálását követően fönt arról, hogy indít-e fogyasztóvédelmi eljárást, vizsgálva ezzel a vállalkozás piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból. A fogyasztó egyedi ügyét azonban a békéltető testület oldhatja meg. A fogyasztóvédelmi hatóság a kormányhivatal.

A kormányhivatalok elérhetőségei az alábbi linken megtalálhatóak: http://www.kormanyhivatal.hu/hu

III. Bírósághoz fordulás joga

Ön jogosult az fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtt történő érvényesítésére.

  1. Vegyes rendelkezések
  2. Felelősség

Ön a webáruházat kizárólag saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy Vállalkozásunk nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni káráért a szándékosan, súlyos gondatlansággal vagy bűncselekménnyel okozott, valamint életet, testi épséget és egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősség esetein kívül.

Vállalkozásunk nem vállal felelősséget különösen az alábbiakért:

– ha a webáruház használatában az internetes hálózatban fellépő hiba fennakadást okoz;

– bármilyen adat, vagy akár elküldött akár fogadott e-mail elvesztéséért, meg nem érkezéséért, késlekedéséért és az ebből adódó következményekért;

– akár a küldő akár a fogadó oldalán a spam-szűrő túlzott aktivitása miatt a leveleknek Levélszemét/Spam/Promotion stb. mappába kerüléséért, illetve az ebből adódó következményekért, esetleges elvesztésért, törlésért;

– bármelyik kommunikációs vonalban történő bármilyen meghibásodásért, akár a küldő, akár a fogadó oldalán, akár a közbeeső csatornák bármelyikén;

– bármilyen rendszer vagy programhiba, rendkívüli esemény, vagy technikai hiba következményeiért.

 

Ön köteles a webáruház használata során tartózkodni az olyan fajta magatartástól, amellyel harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat akár közvetlenül, akár közvetett módon sértene. A magatartásáért kizárólagosan Ön felel, az ilyen jogsértő esetben teljes mértékben együttműködünk az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.

 

  1. ÁSZF tartalma

Jelen ÁSZF Vállalkozásunk és Ön (mint vele szerződéses kapcsolatba lépő megrendelő, vevő) között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások külön kikötés nélkül is irányadóak.

 

  1. ÁSZF módosítása

Vállalkozásunk jogosult jelen ÁSZF-t egyoldalúan, Ön tájékoztatása mellett módosítani. A módosításokat csak a módosítás honlapon történő közzétételét, Ön számára elérhetővé tételét követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

 

 

 

  1. Irányadó jogszabályok
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyed kérdéseiről
  • CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról
  • 45/2014. (II.26) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

 

 

  1. Elállási nyilatkozat minta

Vörös Takarmány Agro Kft.

Babót
Fő utca 28.
9351

e-mail: voros.adam@vorostakarmany.hu

Tisztelt Címzett!

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:[1]

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:[2]

 

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt:

 

[1] Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

[2] Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése